Comming Back!

21 maart 2011 - Bellevue, Washington, Verenigde Staten

Hallo lieve lezers,

Hier even een korte melding tussen alle verslagen door! Ik heb namelijk te horen gekregen wanneer ik weer terug ga zijn in NL!! Jaja het zit er nu toch echt aan te komen…. Nog 10.5 weken en dan sta ik weer in NL.

Mijn terugvlucht staat geboekt op woensdag 1 Juni. En dat betekend dat ik Donderdag 2 juni in NL aan kom (dat is Hemelvaartsdag). Voor die dat leuk vinden om mij op Schiphol te verwelkomen ik kom om 9.25u ’s morgens op schiphol aan, UA 908. En ik ga daarna met m’n ouders mee naar huis. En daar is iedereen ’s middags ook welkom om langs te komen! Ik kijk er in ieder geval helemaal naar uit om jullie allemaal weer te zien!

Nu dus tot al best wel snel!!!!

Veel liefs,

Femke

1. Tommie:
    22 maart 2011
    Heeeej Lieverd,

Present!!! Ik had geister al een reactie geplaatst, maar die lijkt foetsie....
    Geniet nog even van je laatste weken USA:-) En als je weer terug bent gaan we er hier gewoon weer een feest van maken! Ben je zo weer gewend:-)

Dikke Kus,
    Rianne
  2. Laura:
    23 maart 2011
    He lieve schat! Woww wat is het dan snel gegaan..! Fijn om te horen dat je snel weer hier bent! Kan me ook voorstellen hoe dubbel jouw gevoel is, gezien je nu daar afscheid moet nemen..Geniet nog van je laatste weekjes daar mop! Kus
  3. Wilbert:
    1 april 2011
    Na een paar weken komt Femke gewoon zo weer hier terug. Niels kan haar niet missen. En de erst vanm ons ook niet. En Femke ons niet. Anders komen wij gewoon naar NL en komt ze daar bij ons wonen.

PUH!