Maui, Hawaii part two

20 februari 2011 - Bellevue, Washington, Verenigde Staten

Hallo lieve lezers,

En welcome back bij de nieuwe avonturen van de 'the Graffs' in Maui!

Vrijdag was het weer hier even ietsje minder zonnig dan de dag ervoor. Maar voor ons juist helemaal perfect want dan konden die verbrande huidjes weer even herstellen! En ook verder totaal geen probleem want genoeg te doen waarbij iets minder zon wel lekker is!!! Wel weer vroeg op! Maar dan kan je tenminste lekker genieten van de koele ochtend. Dus na het ontbijt eerst even koffie gedronken bij een koffietentje verderop en voor 9u 's morgens krijg je daar ieder tweede drankje gratis... Dus als echte hollanders waren we daar errug blij mee! Na de koffie nog even wat winkeltjes gekeken, een zonbeschermend shirtje voor Niels gekocht zodat die niet verder zou verbranden. En wat foldertjes verzameld over activiteiten die we nog willen doen! Daarna onze weg vervolgd richting het Maui ocean center. Daar de rest van de ochtend heerlijk genoten van de vissen en sharks die daar rondzwemmen! Echt wel heel erg mooi! En de show bij de sharks waarbij een duiker tussen de sharks zwom was natuurlijk favoriet!! Rond het middag uur kregen we toch wel trek dus besloten we het ocean center even te verlaten voor de lunch. Heerlijk gegeten bij een restaurant aan het water!! Al begon het toen wel keihard te regenen dus mocht Wilbert voor hero spelen en de auto gaan halen zodat wij droog weer terug bij het Ocean Center kwamen. Toen nog eventjes de laatste dingen bekeken in het Ocean Center. Toen we klaar waren naast het Ocean Center ook nog een tour gereserveerd. Aurelia en Wilbert gaan maandag met Elke en Finn op een uitgebreide snorkeltour. En ik ga ondertussen met Niels op een Whale Watch tour! Dus daar kunnen we nog een paar daagjes naar uitkijken!!!! Toen we dat gedaan hadden onderweg terug naar de condo nog even boodschappen gedaan. Ondertussen regende het nog steeds dus niet echt meer strand weer. Maar er kon nog wel gezwommen worden! Dus Elke en Finn gingen meteen door richting zwembad! Omdat we 's middags uitgebreid geluncht hadden deden we 's avonds alleen een soepje. En Elke en Finn hadden net nieuwe vriendjes gemaakt bij het zwembad dus die mochten met z'n allen bij de pool eten! Dus dat was natuurlijk helemaal gaaf!!! En toen na een lange dag weer allemaal naar bed! Ook wij zijn 's avonds nog steeds helemaal uitgeteld dus gaan eigenlijk meteen met de kinderen plat...

En dat is eigenlijk wel mooi want dan kunnen we 's morgens weer vroeg op!! En op die manier zijn we in staat om weer voor 9u bij het koffietentje te zijn voor onze koffieactie!!!! En deze keer nog perfecter want nu zaten we ook helemaal goed voor: 'the whale parade'. Het was whale dag op Mauii en 's morgens was er dus de parade. En vanaf onze koffietent hadden we perfect uitzicht. Erg leuk om te zien, alle sportclubs en andere verenigingen liepen mee, allemaal versierde auto's. Een super begin van de dag! Na de parade weer terug naar huis en door naar the beach! Daar weer heerlijk twee uurtjes gespeeld, in de zon gelegen en gezwommen!! Wilbert deze keer een shark gemaakt in het zand! En toen 's middags weer terug voor de lunch! Na de lunch ik met Wilbert en Finn nog even geshopt voor een zonbeschermend shirtje voor Finn de boodschappen gehaald. En Aurelia met Elke en Niels thuis voor een nap! Aan het eind van de middag ging iedereen behalve ik nog even zwemmen. De kids lekker afkoelen! En toen had ik dus even tijd om mijn blog up te daten... Bij deze dus!!!

Wederom veel liefs van allemaal!!! Tot snel!!